iheartlucyhale се мести !!

Image and video hosting by  TinyPic

Хей, хей.. от известно време имах идеята да преместя сайта в .com и вчера реших по случай Рождения ден на Луси да го направя. Поизтормозих малко Нади да ми обясни как стават нещата, за което й благодаря страшно много, ии вече сайта е готов.


VISIT

вторник, 11 юни 2013 г.

Луси не е могла да присъства в Paley Center + откъс от 4х01


Малко преди лайв чата с феновете на PLL да започне в Paley Center Луси туитна следното:
"Всички, които са в Paley Center тази вечер.. Съжалявам, че не можах да присъствам. Чувствам се наистина зле. Иска ми се да бях там.

Оздравявай бързо Лусииии... :( и аз съм като нея болна.. ужас.

Както и да е.. В сайта на сп. Seventeen качиха видео, в което Луси говори за премиерата и откъса (който следва след това) със сцена м/у Езрия. Може да го видите от ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар